به گزارش تابناک کردستان، در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان انجام شد.
در این جلسه مهندس فرهاد طی دو ساعت حضور در محل این مرکز، پاسخگوی پرسشهای شهروندان در حوزه آب و فاضلاب استان بود.
این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت است تا مردم بتوانند در کوتاهترین زمان و با سادهترین روش و ابزار ممکن، مشکلات خود را با مسئولین مربوطه مطرح و پاسخ مرتبط و راهنماییهای لازم جهت حل مسائل مدنظرشان را دریافت نمایند.
پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) و با نام سامانه سامد به طور مرتب و دورهای در کردستان انجام میشود و مردم از طریق این سامانه مستقیما با مدیران استان ارتباط گرفته و با ثبت مطالبات و بیان مطالب مدنظر خود به صورت غیر حضوری، ضمن کاهش مراجعات حضوری، روند رسیدگی به مسائل و مشکلات خود را تسریع میبخشند.